چالش های کسب درآمد در اینستاگرام باتوجه به موانع جدید در راه تبلیغات

در مطالب قبل در مورد بازاریابی اینستاگرام صحبت کردهایم، اما در این مطلب میخواهیم به شما بگوییم که چگونه بازاریابی را به یک ابزار کسب درآمد از اینستاگرام تبدیل کنید. این روش بهترین راه برای برند سازی و بیشتر دیده شدن در اینستاگرام است. روش فروشندگان این روش دقیقا همان روشی هست که فروشندگان خدمات اینستاگرام استفاده میکنند. علاوه بر این موارد، از مهمترین دلایل اهمیت اینستاگرام مارکتینگ را میتوان تعداد بسیار بالای مخاطبان آن دانست که اتفاقا روز به روز نیز در حال افزایش است. شما علاوه بر اینکه میتوانید کسب و کار خودتان را داشته باشید، میتوانید کارهای دیگری هم انجام دهید. با این وجود، قبل از اینکه از وبلاگ یا کانال آپارات و یوتیوب خودتون کسب درآمد داشته باشید، باید تعداد قابل توجهی فالوور و بازدیدکننده جذب کنید. بعد از اینکه توضیحات بایو را وارد کردید می توانید آدرس سایت خود را نیز قرار دهید. مثلا می توانید آدرس سایت یا تلفن شخص مورد نظر را نیز روی آن بنویسید. برای آن که بتوانید تبلیغات بسیار بیشتر و با درآمدهای بالاتری را بگیرید بهتر است که در شیوه ی تبلیغاتی خود تا حد امکان خلاقیت به خرج دهید.

شما باید طبق سلیقه مخاطب ایرانی خود محتوا بسازید.

ولی باید بپذیریم که این شکست بیشتر بر عهده خود شماست و در توانایی و ظرفیتهای اینستاگرام شکی نیست. که برخی افراد با استفاده از قابلیتهای بیشمار اینستاگرام توانسته اند با تکیه بر ایده های ناب و خلاقانه برای خود کسب و کاری دست و پا کنند. به عنوان مثال، شما میتوانید در پروفایل خود دکمه تماس قرار دهید تا بلافاصله کاربران با شما ارتباط برقرار کنند و رفتاری همانند یک وبسایت داشته باشند. شما با استفاده از لایو اینستاگرام می توانید به صورت نامحدود با مخاطبان و کاربران ارتباط زنده داشته باشید. اما شرط این روش این است که بازاریابی و اصول اولیه ارتباط با مشتری را بدانید. در این صورت شما با استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام می توانید یک فروشگاه مجازی رایگان برای خود ایجاد کنید، و مشتری های زیادی برای بیزینس خود به وجود بیاورید. شما باید طبق سلیقه مخاطب ایرانی خود محتوا بسازید. بنابراین پستهای اسپانسری این امکان را به شما میدهد که مخاطبان را به روش کاملاً هدف گذاری شده انتخاب کنید و سراغ کاربرانی بروید که عکسهای شما را میبینند. Article was created with GSA Content Generator Demoversion!

مشتری برند همیشه یک مشتری باقی می ماند.

شما باید دانش استفاده از اینستاگرام رو داشته باشید و به صورت مستمر و حرفه ای هر روز تلاش کنید تا به هدف مورد نظر خودتون برسید. اگر تجربه ای در ترجمه ویدیو دارید به شما ترجمه هوشمند ویدابیا رو پیشنهاد میکنم. از این رو باید با چگونگی کسب درآمد با اینستاگرام در 2021 آشنایی داشته باشند. همچنین این حساب کاربری امکان انتشار محتوا در ابزارهای تبلیغاتی فیسبوک و موارد مشابه بدون استفاده از نرم افزار آنها را میدهد. قبل از اینکه به فکر راه اندازی پلن بازاریابی خود در اینستاگرام باشید، ابتدا باید یک حساب کاربری یا یک اکانت مناسب داشته باشید. حالا اگر شما فالوور های چند صد هزار تایی داشته باشید، به صورت ناخودآگاه ترغیب میشود که تصاویر خود را در اختیار شما قرار دهند تا در پیج خود منتشر کنید. هر چه فالوور یا لایک بیشتری داشته باشید, اعتبار پیج شما بیشتر می شود و در نهایت مشتری بهتر و راحت تر می تواند به شما و ارائه خدماتتان اعتماد کند. مشتری برند همیشه یک مشتری باقی می ماند. استوری اینستاگرام به جای اینکه در قسمت اصلی ظاهر شود، در یک قسمت در منطقه بالای برنامه آورده شده و همیشه در معرض دید کاربران است.

تفاوت استوری با پست معمولی در این است که به صورت پردهای نمایش داده میشود و صرفاً برای ۲۴ ساعت میماند. البته این مرحله بسیار ساده و راحت است و فقط لازم است که به قسمت تنظیمات بروید و در آنجا گزینه «Switch to Business Profile» انتخاب کنید. بسیار ساده و موثر است و احتمالا سادهترین راه تبدیل طرفداران اینستاگرام به مشتریان است. سایتها نیز به عنوان یکی از بازوهای کمک کننده در این مسیر ساده ولی عظیم فعالیت دارند. سوالی که اینجا مطرح میشود این است که چرا کاربران باید اجازه انتشار عکس را به ما بدهند؟ این حربهای است که برخی از صفحات معروف دنیا از آن استفاده میکنند و عکس ارسال شده کاربران را منتشر میکنند. افراد مبتدی میتوانند از این ابزار برای تبلیغات روزانه خود استفاده کنند. ۷۰ درصد کاربران اینستاگرام علاقه دارند تا برندی که از محصولات آن استفاده کردهاند را در اینستاگرام دنبال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *