کسب درآمد از اینستاگرام با این 6 روش (به همراه ویدیو) – الفبان

شما میتوانید مستقیم با کسب و کارها کار کنید و یا به شبکه سیستم همکاری در فروش بپیوندید و یا هردو. پس وقتی حرف از کسب درآمد از اینستاگرام به میان میآید ما با یکی از این دو حالت مواجه هستیم، هرچند که برای دسته اول، عبارت بازاریابی در اینستاگرام مناسبتر است. انتخاب ساعت مناسب برای گذاشتن پست و استوری، یکی دیگر از ریزه کاری های کسب درآمد از اینستاگرام است. در آموزش آنلاین کسب درآمد با اینستاگرام برای اولین بار در ایران به طور کامل و حرفهای به آموزش کار با ربات پرداخته میشود و نکات و ریزه کاریهای استفاده از ربات ارائه میشود. شبکه سیستم همکاری در فروش، سکوی واسطهای بین شما به عنوان بازاریاب و کسب و کارهایی که از این سیستم استفاده میکنند، است. یکی از مهم ترین کارهایی که برای تبدیل شدن به اینفلوئنسر لازم است انجام دهید، این است که به طور دائم جلوی چشم باشید. Article has been generated by GSA Content Generator Demoversion!

کسب درآمد از اینستاگرام

در کشور ما هم اینستاگرام یکی از بهترین شبکه های اجتماعی می باشد که افراد زیادی از آن استفاده می کنند و آمار تعداد کاربران ایرانی شبکه اجتماعی بیش از ۲۴ میلیون می باشد. یکی از مزیتهای فوق العاده استوری، میزان تعامل بالای آن است. اگر میخواهید در اینستاگرام درآمد کسب کنید، برند شخصی داشته باشید و با آن زندگی کنید، مطمئن شوید که در زمینهای کار کنید که دوست دارید. فرض کنید ساکن یک شهر کوچک یا روستا و یا حتی هر کلان شهری که فکرش را می کنید، هستید و به دنبال کسب درآمد از فضای مجازی می باشید. اگر به دنبال برندسازی هستید باید از این روش استفاده کنید تا نهایتا موفق شوید. در این مقاله، ما چند تا تکنیک رو که میتونین ازشون استفاده کنین بررسی می کنیم، در نهایت شما هم میتونین به جمع کارآفرینان موفقی که در سال ۲۰۲۰ از اینستاگرام کسب درآمد می کنن بپیوندین.

با اینکه در ایران هنوز به شکل قانون در نیامدهاست، اما بهتر است برای اعتماد سازی و نشان دادن صداقت خود، از این هشتگ در سه خط اول پستهای خود استفاده کنید؛ تا مخاطبانتان مجبور به گشتن در کپشن پستهای شما نباشند. شما می توانید از لایو اینستاگرام برای شرح دادن حوزه کاریتان استفاده کنید. به طور مثال، هدی رستمی، اینفلوئنسر شناخته شده در زمینه سفر در اینستاگرام است. در نهایت این برند شخصی (Personal Brand) شماست که مردم میشناسند و باید برایتان مهم باشد. اما نام بیزینس شما هنوز به شکل کامل برای مردم شناخته نشده است. در همان ابتدا بولگاری و لویی ویتون به شما تبلیغ نمیدهند. برخلاف محتوای با حامی مالی ، این استراتژی کمتر در مورد گسترش آگاهی و بیشتر در مورد فروش است. اگر هم فالوور فیک داشتید پیج تان را عوض کنید یک پیج از صفر بالا بیاورید یا سعی کنید تبلیغات و محتوای عالی تولید کنید تا درصد واقعی بودن فالوور های خودتان را افزایش دهید بسیاری از اکانت های اینستاگرام با فالوور های ۲۰۰۰ ۳۰۰۰ فروش میلیونی دارند.

تولید محتوای مناسب انجام دهید و پیجتان را تبلیغ کنید.

قیمت ها در این روش بسیار متفاوت و بستگی به کیفیت و تعداد فالوور های پیج دارد. زمینه کاری در سیستم همکاری فروش، با زمینه کاری اینفلوئنسر مارکتینگ متفاوت است. از طرف دیگر نگرانی در مورد تولید محصول و یا انجام سفارشها ندارید. تولید محتوای مناسب انجام دهید و پیجتان را تبلیغ کنید. نکته دیگر اینکه اگر میخواهید بدون ایجاد مزاحمت برای مخاطبانتان فروش را انجام دهید، نیاز به یک استراتژی قوی دارید. این روز ها بلاگری در اینستاگرام رایج شده است، چرا که علاوه بر اینکه برای شما شهرت و محبوبیت به همراه دارد بلکه میتواند درآمد خیلی خوبی را نصیب شما کند، بلاگر ها روابط عمومی خوبی دارند و به خوبی با تولید محتوای جذاب و وایرال آشنا هستند آنها میتوانند روی دیگران تاثیرگذار باشند و توجهات زیادی را به خود جلب کنند. چرا؟ چون همواره باید زیردست افراد کار کنید و یک حقوق ثابت ۲-۳ میلیونی داشته باشید و همیشه از اوضاع اقتصادی ناراحت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *