کسب درآمد از اینستاگرام به صورت حرفهای با ساخت یک اکانت کاری

برای زیبا تر کردن استوری ها می تونین از اپلیکیشن هایی مثل Drool و InShot هم استفاده کنین. سازمان امور مالیاتی میتواند با استفاده از هوش مصنوعی تعداد اینفلوئنسرهایی که مشمول قانون مالیاتی میشوند را شناسایی کند و پس از آن از افراد بخواهد برای هر پست و استوری که به عنوان تبلیغات منتشر میشود را تگ تبلیغات بزنند و بواسطه آن تعداد پستها و استوریها شمرده شود و برای پرداخت یک نرخ تعیین شود؛ قیمت استوریهای تبلیغاتی عدد بین ۵ میلیون تا ۱۰ میلیون است و برای پستها عددی بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون است. برای این فرآیند میتوان از فناوری هوش مصنوعی بهره گرفت؛ حتی نیروی انسانی میتواند این کار را انجام دهد و اجرایی شدن این روند بسیار آسان و شدنی است؛ استفاده از باتها که میتوان در فضای مجازی طراحی کرد و باتها تعداد تگهای تبلیغاتی را شمارش کنند و اگر اینفلوئنسری تبلیغ کند و تگ تبلیغ را به پست یا استوری خود اضافه نکند به عنوان فرار مالیاتی شناسایی شود. This content has been created by GSA Content Generator Demoversion!

کسب درآمد از اینستاگرام

دقت کنید برندها و تجارتهاي بزرگ کمتر دراینگونه مسائل دخالت می کنند مگر اینکه در حوزه تخصص انها باشد و تأثیرگذاری مثبت داشته باشند. دنیا به سمتی رفته که فقط با یک کلیک ساده خیلی از کسبوکارها و افراد به درآمد رویایی میرسند و کسب درآمد لزوما نیازمند اجاره یا خرید مغازه و فروشگاههای بزرگ و پرهزینه نیست. در دنیای کسبوکار جا نزدن در شرایط بحرانی و خلق ایده حرف اول را برای کسب درآمد و گسترش آن میزند. احتمالا در این مدت نام ایوانا را زیاد شنیده باشید؛ این موضوع به خاطر عملکرد موفق و پیشینه موسسین و اعضای ایوانا است که جزء برترین صنعتکاران و کارآفرینان ایرانی هستند و سابقه طولانی و موفقی در حوزههای کارآفرینی و کسبوکارهای اینترنتی، تبلیغات و برندینگ، سرمایهگذاری در دنیای استارتآپی و آشنایی کامل با فضای تبلیغات دارند. مثال دیگر این که برخی از رستورانهایی که به خاطر کرونا ماهها تعطیل شدند مجبور شدند برای همیشه کرکره رستوران را پایین بکشند؛ زیرا از پس مخارج برنیامدند و مدام ضرر دیدند.

کرونا همانطور که عده زیادی را به اصطلاح از نان خوردن انداخت و کسبوکارشان را با مشکل مواجه کرد یا تعطیل کرد، عدهای دیگر را حسابی به نان و نوا رساند. در نقطه مقابل عدهای در برابر بهروز شدن مقاومت کردند، تسلیم شدند و شکست و کم شدن فروش یا تعطیل شدنشان را پذیرفتند. به این نکته هم توجه کنید که اگر کسبوکارتان شکست خورده و ضرر دیده و شرایط طوری نیست که در صورت ادامه دادن بتوانید از بروز خسارت پیشگیری کنید، نباید به ادامه دادن همان فعالیت اصرار داشته باشید. امروزه طوری شده که اگر کسبوکار شما اینترنتی نباشد، میتوان آن را یک کسبوکار تاریخ مصرف گذشته و رو به زوال به حساب آورد؛ پس حالا بهترین زمان است که تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنید و کسبوکار اینترنتی خود را راهاندازی کنید. به طوری که بسیاری از کسب و کارها از این روش برای افزایش درآمد خود و همچنین جذب مخاطب استفاده میکنند. This was generated with the help of GSA Content Generator DEMO.