کسب درآمد از اینستاگرام (مقاله کامل) – گروه آموزشی امیدکریمی

اگر عده اي از صفحات را بررسی کنید، خواهید دید که بیش از ۱۰ هزار فالور دارند اما هر تصویر۱۰۰ لایک هم نمیخورد یا ۵۰ نفر کامنت نمیگیرد. چند نفر از ما این سرمایه را داریم؟ 3. برای راه اندازی اصلا به هیچ سرمایه ی بالایی نیاز ندارد شما با کمترین سرمایه میتوانید به درامد چند میلیونی در ماه دست پیدا کنید . در اینستاگرام امکان ذخیره کردن در خود برنامه وجود دارد. بسیاری از پیج هایی که تعداد فالوور های زیادی داشته اند توسط این برنامه ها اکانت های خود را از دست داده اند. شما نمی توانید با تعداد فالوور کم اینکار را انجام دهید و کسب درآمد از اینستاگرام در این روش نیازمند سرمایه ای برای جذب فالوور و تبلیغات پیج شما می باشد. بلاگر ها در موضوعات مختلفی فعالیت میکنند که پیشنهاد میکنم اگر به اینکار علاقمند هستید مقاله ” آموزش بلاگری ” را بخوانید… پیشنهاد میکنم حتما لینک سایت یا شماره تماس را در بیو بگذارید. فرایند نمایش تبلیغات بنابر توضیحات ارائهشده بدین صورت است که تبلیغات تنها زمانی نمایش داده میشوند که کاربران روی تماشای ویدئو در IGTV یا درحالت پیشنمایش در بخش Feed کلیک کنند. This content has been created by GSA Content Generator Demoversion.

بهخصوص اگر اینستاگرام هدف داشته باشد که تولیدکنندگان محتوا را مجاب کند، اولویت تصویربرداریهای خود را بهجای حالت افقی روی حالت عمودی قرار دهند و برندهای مختلف هزینههای تبلیغاتی خود را در یوتیوب کاهش دهند و در تبلیغات اینستاگرام سرمایهگذاری کنند. بنابر گفتهی او، اینستاگرام دقیقا استراتژی فیسبوک را برای نظارت بر محتوای ویدئوها بهکار خواهد گرفت که از فناوری و افراد تشکیل شده است.دیگر روش کسب درآمد برای خالقان محتوا در اینستاگرام فروش Badge یا همان نشان طرفداری در بخش لایو اینستاگرام است که از ماه آینده روی برخی حسابهای تولیدمحتوا و تجاری بهصورت آزمایشی اجرا خواهد شد. این قابلیت به تولیدکنندگان محتوا امکان میدهد تا با برندهای بیشتری تعامل داشته باشند و محصولات مرتبط با مخاطبان خود را بهتر شناسایی کنند تا درنتیجه قادر باشند کالای متناسب با فعالیت خود را بهفروش برسانند.بهطورکلی، اینستاگرام در مسیری قرار گرفته است که تولیدکنندگان محتوای فعال در پلتفرم خود را به درآمد برساند. تیم اجرای تبلیغات در آیجیتیوی اینستاگرام حالتها و امکانات مختلف تبلیغات را در طول سال آزموده است، برای مثال امکان ردکردن تبلیغات یکی از موارد آزمایش شده است.جاستین اوسافسکی گفت برای اطمینان حاصلکردن دربارهی نمایش تبلیغات مرتبط با موضوع ویدئو، تولیدکنندگان باید با سیاستهای کسب درآمد از اینستاگرام موافق باشند.

کسب درآمد از اینستاگرام

4. افزایش فالوور مرتبط با محصولات شما برای پیج اینستاگرام . اموزش های خود را به اشتراک بگذارید و بدانید که افراد برای رسیدن به هدف ورزشی خود به مهارت های شما نیاز خواهند داشت. موضوعی که باعث تفاوت اینفلوئنسرها میشود قیمت گذاری پست ها و استوری هاست. از سال ۲۰۱۸ می توانید از طریق پست ها و استوری های اینستاگرام مستقیماً محصولات را در اینستاگرام بفروشید. ۱. یک اینفلوئنسر بشین و از پستهای اسپانسر شده پول در بیارین. اگه تازه میخواین شروع کنید، باید با ایده ی جدید وارد بشین. این اتفاق تنها زمانی رقم خواهد خورد که قابلیت IGTV تضمین کند نرخ تماشای ویدئوها را بالا میبرد و شرایطی را فراهم میکند تا افراد در تبلیغات تعامل بیشتری داشته باشند.علاوهبراین، تبلیغکنندگان باید مطمئن شوند که محتوای آنها برای جلوگیری از خدشه وارد شدن به تصویر برند شخصیشان، سر از محلهای ناامن و غیرمرتبط و منحرف درنخواهد آورد. این قابلیت پیشاز این در لایو فیسبوک نیز اجرا شده بود که در آن بینندگان ستاره خریداری میکردند و با این کار علاوبر اعلام طرفداری خود در بخش نظرات، مبلغی را به تولیدکنندهی محتوا اهدا خواهند کرد. پیشاز این رویکرد کسب درآمد از حساب کاربری اینستاگرام بهعهدهی خود صاحبان حساب بود که در برخی موارد به مسائل عجیبی میرسید؛ اما اکنون اینستاگرام استراتژی درپیش گرفته است که علاوهبر ایجاد فرصت کسب درآمد برای تولیدکنندگان، حضور اشخاص در این فضا را نیز پویاتر کند.با این تفاسیر، مسئولیت اینستاگرام برای بررسی و بازبینی محتواهای تولیدی بیشاز پیش اهمیت پیدا میکند تا بتواند با هدفمند کردن تبلیغات برندها، سرمایههای تبلیغاتی بیشتری دریافت کند.

برای ثبت نام در دوره، فرم زیر را پرکنید. تمامی کاربران باید هنگام ثبت نام در سایت، از کلمات مناسب در نام کاربری خود استفاده کنند. هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاهها ممنوع است.4. جذب فالوور بخش مهمی از فرایند کسب درآمد از اینستاگرام می باشد اما لازم است برای حفظ فالوورهایی که جذب کرده اید، برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. به گفته زاکربرگ، ایده اصلی در مورد فروشگاه های فیسبوک (یا به طور خلاصه فروشگاه ها) این است که به مشاغل کوچک اجازه می دهد یک فروشگاه آنلاین بسازند و اجناس را مستقیما در برنامه های فیس بوک، از جمله فیس بوک و اینستاگرام بفروشند. اگر در اینستاگرام فعالیت میکنید، حتماً تاکنون سایتهای پیشبینی فوتبال را دیدهاید که صفحات زیادی آنها را تبلیغ میکنند. اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی در دنیا است که کاربران زیادی در آن فعالیت میکنند. برای مثال در بستههاي فروش یا خدمات خودتان آدرس صفحه اینستاگرام را درج کرده و از مشتریان بخواهید که تخفیف یا اطلاعات بیشتر را در اینستاگرام شما دنبال کنند، حتی از تبلیغات آفلاین، چاپی، محیطی و تلوزیونی خودتان هم میتوانید فالور جذب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *