مشتریان میتوانند از این تگها برای ارسال محتوای تولید شده خود استفاده کنند. حداکثر کارکتر هایی که در قسمت پروفایل اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرد، ۱۵۰ عدد است. در این قسمت سعی شده تمامی راه های رایگان و پولی را بررسی کنیم و یادبگیریم چطوری کسب و کارمان را جلوی پای مخاطب هدفمان دهیم […]
تا پیش از ظهور شبکههای اجتماعی نوع ارتباطات افراد و یافتن دوستان جدید محدود به محیط زندگی، محل کار یا تحصیل افراد میشد. بعد از این شبکهی اجتماعی، شبکههای زیادی در طی سالها به وجود آمدند که به دلیل دسترسی محدود به اینترنت و نبود زیرساختهای لازم، در ایران مطرح نشدند و مورد استفادهی کاربران […]
سعی کنید در مناسبتهای مختلف پستهای مرتبط با آن روز را به اشتراک بگذارید. معمولا کلیپهای کوتاه سرگرمکننده و متناسب با موضوعات روز به سرعت میتواند نظر مخاطبان را جلب کند. همانطور که میدانید اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی در دنیا می باشد، این شبکه اجتماعی به خصوص در کشور ما مورد علاقه […]