تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در Instagram و یا Instagram تبلیغات یکی از مولد ترین موبایل تبلیغات در رسانه های اجتماعی امروز است. Instagram بسیار مهم است برای مارک های دزد زیرا با توجه به toمار میلیون ها نفر از ایرانیان دارای حساب در این نرم افزار و و درصد زیادی از مردم به دنبال به دنبال مارک های مورد علاقه خود را از طریق این شبکه است. با توجه به عملکرد بسیار بالا از Instagram تبلیغات ما کمک خواهد کرد که شما را به تجربه بالا و عملکرد و تبلیغات هدفمند در این بستر قدرتمند

 

انواع روشهای تبلیغات اینستاگرامی

تبلیغات بازدیدی در اینستاگرام

Instagram مشاهده تبلیغات یک نوع Instagram تبلیغات است که همچنین به نام Instagram تبلیغات تصویری. نمایش آگهی در Instagram یک نوع پیوند (لینک) مخصو به خصوص برای videoئ یا کلیپ. در Instagram تماشای آگهی Shammah شما 60 ثانیه از کلیپ با متن با بیشترین تاثیر و الهام محبوب و محبوب در صفحات نشان داده خواهد شد به عنوان Instagram posts. در Instagram تصویری برای ترویج Ma, ما با کیفیت است برای دیدن کامل videoئo. تعرفه برای بازدید از تبلیغات در Instagram محاسبه بر اساس تعداد نمایش ها (مشاهده).

تعرفه تبلیغات بازدیدی اینستاگرام

50K

50,000 بازدید کلیپ

1,000,000

تومان

100K

100,000 بازدید کلیپ

2,000,000

تومان

500K

500,000 بازدید کلیپ

10,000,000

تومان

1000K

1,000,000 بازدید کلیپ

19,500,000

تومان

تبلیغات 24 ساعته در اینستاگرام

در هر ساعت تبلیغات در Instagram یک نوع از تبلیغات در Instagram که خود را در آینه (تصویر یا ویدئو V و) با متن متنen نشان می دهد نمایش داده می شود را انتخاب کنید و صفحات محبوب مانند Instagram posts. ساعتی تعرفه تبلیغات در Instagram محاسبه می شود به عنوان در هر ساعت است که برای سهولت در انتخاب و بیشتر اثربخشی مختلفی بسته های مختلف در هر ساعت برای تبلیغات در Instagram شده است araئ

تعرفه تبلیغات 24 ساعته اینستاگرام

1

پکیج آشپزی و خانه داری

24 ساعت در بین 1 الی 15 پیج

195,000 تا 5,190,000

بودجه (تومان)

195,000

حداقل قیمت(تومان)

2

پکیج فکت و آقایان

24 ساعت در بین 1 الی 20 پیج

495,000 تا 14,599,000

بودجه (تومان)

495,000

حداقل قیمت(تومان)

3

پکیج مد و زیبایی

24 ساعت در بین 1 الی 10 پیج

275,000 تا 5,499,000

بودجه (تومان)

275,000

حداقل قیمت(تومان)

4

پکیج پزشکی و زناشویی

24 ساعت در بین 1 الی 20 پیج

159,000 تا 5,875,000

بودجه (تومان)

159,000

حداقل قیمت(

تبلیغات استوری در اینستاگرام

Instagram داستان Ads یک نوع Instagram تبلیغات استفاده می شود زیرا آن را به جلب توجه بیشتر و بیشتر مخاطبان و به احتمال زیاد نگه داشتن لینک در داستان است. در داستان تبلیغات در Instagram n شما (یک عکس یا videoو) Instagram داستان نشان می دهد محبوب است و محبوب ترین صفحات در حالی که همچنین اتصال خود را Instagram داستان آگهی در داستان است .

تبلیغات ایمپرشن در اینستاگرام

تبلیغات ایمپرشن در اینستاگرام نوعی از تبلیغات در اینستاگرام است که معیار، تعداد ایمپرشن (Impression) است.
ایمپرشن تعداد کل دفعاتی است که یک پست دیده می‌شود به طور مثال اگر یک پست توسط ۲۰۰۰ بازدیدکننده مختلف دیده شود و هر کدام از آنها ۲ بار آن پست را ببینند در این حالت ایمپرشن پست برابر با ۴۰۰۰ است. اهمیت ایمپرشن در بازاریابی و تبلیغات موبایلی این است که ایمپرشن می‌‌تواند نشان‌دهنده کیفیت و جذابیت یک پست باشد.

در تبلیغ ایمپرشن اینستاگرام، آگهی شما (عکس یا ویدیو) همراه با متن، با بیشترین اثر و الهام‌بخشی در پیج‌های محبوب و پربیننده به صورت پست اینستاگرام نمایش داده می‌شود . تعرفه تبلیغات ایمپرشن در اینستاگرام با محتوای عکس، چه به صورت تک عکس و چه به صورت گالری چندتایی به ازای هر هزار بازدید ایمپرشن 5 هزار تومان می‌باشد حداقل سفارش 100 هزار بازدید است .

تبلیغات ریچ در اینستاگرام

تبلیغات ریچ در اینستاگرام نوعی از تبلیغات در اینستاگرام است که معیار، تعداد ریچ (Reach) است.
ریچ به تعداد دفعاتی که یک پست توسط بازدیدکنندگان یونیک یا منحصربه‌فرد دیده شود گفته می‌شود. به طور مثال اگر یک پست توسط ۲۰۰۰ بازدیدکننده مختلف دیده شود و هر کدام از آنها هر چند بار آن پست را ببینند. ریچ آن برابر با ۲۰۰۰ است. در واقع تعداد دفعاتی که کاربر آن پست را می‌بیند تاثیری در تعداد ریچ ندارد. اهمیت ریچ در بازاریابی و تبلیغات در موبایل از این جهت است که تعداد مخاطبان محتوا را دقیق نشان می‌دهد.

با تبلیغات ریچ اینستاگرام ، آگهی شما (عکس یا ویدیو) همراه با متن، با بیشترین اثر و الهام‌بخشی در پیج‌های محبوب و پربیننده به صورت پست اینستاگرام نمایش داده می‌شود. تعرفه تبلیغات ریچ در اینستاگرام با محتوای عکس، چه به صورت تک عکس و چه به صورت گالری چندتایی به ازای هر هزار بازدید ریچ 6 هزار تومان می‌باشد حداقل سفارش 100 هزار بازدید است

تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام را با بالاترین بازدهی ممکن و کمترین تعرفه تجربه کنید. شفاف و تضمین شده با خیالی آسوده شاهد رضایت تبلیغ پیج در اینستاگرام باشید.

 

چرا تبلیغات در اینستاگرام به شکل موشکی ؟

تبلیغات در اینستاگرام - تبلیغ در اینستاگرام - تبلیغات اینستاگرام - تعرفع تبلیغات در اینستاگرام - تبلیغ پیج اینستاگرام

چگونه در اینستا تبلیغ کنیم ؟ شما هم به دنبال تبلیغات موثر در اینستاگرام هستید ؟ تضمین تبلیغات اینستاگرامی یعنی با خیالی آسوده و شفاف شاهد رشد واقعی پیج باشید. اگر هزینه تبلیغات در اینستاگرام کردید، باید جواب بگیرید. این باید را به وسیله برترین روش های ( تبلیغاتی ) بازاریابی در اینستاگرام تقدیم شما می کند.

۱- تبلیغات اینستاگرام به شکل ساعتی

تبلیغات ساعتی اینستا آسان است ! به هر پیج معروفی ۲۴ ساعته می توان پول پرداخت کرد. اما تفاوت موفقیت یک برند در کمپین ساعتی چیست ؟

در کنار کمپین ساعتی ما راه ورود شما به اکسپلور کاربران هدف را هموار می کنیم. کمپین ساعتی از برترین راه های تبلیغات در اینستاگرام می باشد. به شرط آنکه با استراتژی مناسب هر پیج کمپین طراحی شود.

زمانی که شما هزینه تبلیغ ساعتی اینستاگرام را پرداخت می کنید، صرفا ساعت تبلیغ مهم نیست. بیشینه فروش در ساعات تبلیغ، بیشینه جذب فالوور در ساعات تبلیغ، چرخش دائمی تبلیغ در پیج های غیر تکراری، انتخاب پیج های هم الگوریتم ( نه فقط جنسیت ) در لیست پیج های کمپین و اکسپلور گرفتن از پیج های کمپین و البته رشد دائم پیج شما و رضایت کمپین ساعتی و تمدید آن مهم است.

تبلیغ ساعتی اینستاگرام

ما به وسیله کمپین تبلیغات ساعتی با موازی سازی الگوریتم رفتارشناسی پیج شما، از بین هزاران پیج اینستاگرامی، دائما به شکل غیر تکراری تبلیغ شما را در اینستاگرام ترند می کنیم.

۲- تبلیغ پیج اینستاگرام با تضمین بازدید

یکی از روش های تبلیغات در اینستا، تبلیغات در پیج های اینستاگرامی با تضمین بازدید هدفمند می باشد. نحوه تبلیغات در اینستاگرام با تضمین بازدید در بخش پست و استوری با بنرهایی متفاوت، پیج های قدرتمند، بیشترین بازدهی توسط ایران تبلیغ انجام می پذیرد.

تبلیغ بازدیدی پیج در اینستاگرام

در حقیقت زمانی که شما هدف از تبلیغ بازدیدی در اینستاگرام را بدانید، قطعا علاقه به جذب بازدید از اکسپلور خواهید داشت. بازدید اکسپلور به بازار هدف نزدیک تر است. فروش یا مراجعه شما را بالاتر می برد. هنر طراحی کمپین تبلیغ بازدیدی در اینستاگرام همین است. تفاوت بازدید مهم است. به همین دلیل در دوره تبلیغ از اکسپلور بازدید می گیرد و پس از هر دوره از تبلیغ شاعد رشد اکسپلور پیج خود هستید.

۳- تبلیغ در اینستاگرام با بسته تضمینی ماهانه

چگونه در اینستا تبلیغ کنیم تا ساجست پیج های بزرگ و بلاگرها را فتح کنیم ؟ در یک قالب یک بسته تبلیغاتی در اینستاگرام با کوچکترین تغییر و به روز رسانی الگوریتم های اینستاگرام شما رشد کنید. مشاوره رایگان بگیرید. طراحی بنر رایگان است. رشد اکسپلور و اینگیجمنت تضمین می شود. تبلیغات اینستا را با بالاترین حد ممکن با بسته تضمینی تجربه کنید.

تبلیغات اینستایی با هزینه کمتر و موفقیت بالاتر

شروع تبلیغات در اینستاگرام

قطعا شما فرد باهوشی هستید. اما مطمئن باشید تجربه ما در بخش تبلیغات اینستا از شما بیشتر است. اینکه چه نوع از سه روش تبلیغ پیج اینستاگرام مناسب پیج و کسب و کار شما می باشد، خیلی ساده نیست. باید استراتژی پیج اینستاگرام شما به شکل دقیق بررسی شود.

تشخیص الگوریتم پیج شما ؟ پیج های عمومی یا اینفلوئنسری ؟ بنر با خط واینری یا عکس های تاثیرگذار ؟ تبلیغات ساعتی یا بازدیدی ؟ قبل از هر چیز شما می توانید نسبت به رزرو مشاوره تبلیغ در اینستا اقدام فرمایید.

در نظر داشته باشید رزرو مشاوره تبلیغات اینستاگرامی در مجموعه ما به شرط بازگشت وجه می باشد. یعنی اگر شما مشاوره را رزرو کردید و ایده تبلیغاتی بهینه، تشخیص سبک صحیح تبلیغات، روش رشد اکسپلور و ساجست برای شما مشخص نشد، بی قید و شرط هزینه به کارت بانکی شما در همان روز بازگشت داده می شود.

رزرو مشاوره تبلیغ در اینستاگرام

قطعا تفاوت تعرفه تبلیغات در اینستاگرام و کیفیت اجرای آن در ایران تبلیغ بر شما پوشیده نیست. اما قبل از هر اقدامی پیشنهاد ما استفاده از مشاوره تبلیغ اینستاگرامی می باشد. مطمئن باشید دید بهتری از مسیر توسعه پیج اینستاگرامی خود خواهید داشت. پس تعیین مسیر شفاف و مطمئن می توانید نسبت به رزرو هر یک از روش های تبلیغات در اینستاگرام اقدام فرمایید.

  • تبلیغات ساعتی
  • تبلیغات بازدیدی
  • تبلیغات تضمینی

جهت مشاهده شرایط تبلیغات ساعتی روی لینک زیر کلیک فرمایید

شرایط تبلیغات ساعتی

اگر قصد اینستاگرام مارکتیگ دارید. بهسازی هزینه رکن مهمی دارد. بالاترین بازدهی تبلیغ پیج برای پیج شما باید شکل بگیرد. روش های حاشیه ای نتیجه ای جز تحمیل هزینه مضاعف به پلان تبلیغ در اینستاگرام ندارد.

علت ارزانی هزینه تبلیغات با ما ؟

مجموعه ما از ابتدای رونق اینستاگرام در ایران فعال بود. ما خود صاحب پیج هایی هستیم. از طرفی با پیج های عمومی و اینفلوئنسر موثر اینستاگرام در بحث تبلیغات همکاریم. وقتی شما خودتون به یک پیج تبلیغاتی، بابت تبلیغ پیج اینستاگرام مراجعه کنید، با ما که معمولا کل ماه تبلیغات پیج ها را پیش خرید می کنیم تفاوت عظیمی در کاهش هزینه خواهد داشت.

کیفیت تبلیغات پیج توسط ما ؟

ما سالهاست با پیج های عمومی، مردانه، بانوان و اینفلوئنسر هاو … کار می کنیم. ما پیج های اشباع از تبلیغ را همیشه رد می کنیم. تقسیم تنوع و رده تبلیغات در بحث اینستاگرام مارکتینگ مهم است. پس به نسبت کاهش تعرفه که علت آن ذکر شد، شما بالاترین بازدهی ممکن را می گیرید.

چرا تبلیغات اینستا توسط ما ؟

جدای از بحث هزینه و کیفیت یک نکته مهم را در نظر بگیرید. ما شم تبلیغات دیجیتال مارکتینگ داریم. تبلیغ در اینستا مانند سایر متدهای تبلیغات، چه در مرحله پردازش استراتژی تبلیغاتی، چه در بخش طراحی بنر تبلیغاتی، سمت دهی محتوا، ترسیم ادامه مسیر اینستاگرام مارکتیگ و … همه جدا از شم تبلیغات نیست.

اطمینان تبلیغ در اینستاگرام با ایران تبلیغ

در بخش تبلیغات بازدید و تبلیغات ساعتی که طبیعتا به شکل دوره ای برگذار می شود. اما شما در بخش تبلیغات تضمینی می توانید نمونه های موفق و مطرح در بخش های مختلف را ملاحظه فرمایید.

استفاده از ربات های اینستاگرامی ؟

با به روز رسانی دائمی الگوریتم های اینستاگرام هر گونه استفاده از ربات اینستا چه در بحث مدیریت محتوا چه در بخش تبلیغ پیج اینستاگرام ممنوع است. مطمئن باشید شما نمی توانید از برنامه نویسان اینستاگرام جلوتر حرکت کنید. ربات های اینستاگرامی به شکل واضح کل استراتژی تبلیغ در اینستاگرام را تخریب می کنند.

استفاده از تبلیغات promote اینستاگرام ؟

اگر هدف خارج از ایران باشد بله ! در محدوده ایران با توجه به قیمت ارز و کیفیت اجرا سه سبک تبلیغات مذکور بهترین جایگزین پروموشن در اینستاگرام است.

همه ما بیلبوردهای تبلیغاتی را در بزرگراه ها دیده ایم؛ راز موفقیت این تبلیغات چه بود؟ آیا غیر از این است که در بزرگراه های شلوغ نصب می‌شدند تا افراد بیشتری از آن بازدید کنند؟
امروزه به نظر شما یکی از این بزرگراه های مجازی پر از تقاضا کجاست؟ درست حدس زدید!! اینستاگرام بستری است که کسب و کارها، از نوپا گرفته تا قدرتمندترینشان در آن فعالیت می‌کنند و البته که تبلیغات در اینستاگرام هم نیازی به هزینه های هنگفت و چند صد میلیونی بیلبوردها ندارد.

ایران مایند با اجرای تبلیغات اینستاگرام شما را از شر دغدغه های تبلیغ نجات می دهد.
نکته ی مهم این است که باید راه و چاهش را بیاموزیم تا از لحاظ هزینه تبلیغات در اینستاگرام کلاه سرمان نرود. راه وچاهش همین جا در همین مقاله است پس با ما همراه باشید.

تبلیغات در اینستاگرام یا رشد اندک اندک؟

حتما شما هم چند تا از پیج هایی که یک شبه تعداد زیادی فالوور گرفته اند را می شناسید؛ به نظر شما چه می‌شود که یکهو رشد انفجاری صورت می‌گیرد؟؟ پاسخ تبلیغات اینستاگرام است.

طبق برخی آمار، اینستاگرام با بیش از 47 میلیون کاربر ایرانی، از دیگر روش های تبلیغات پیشی گرفته است. البته رقابت بسیار تنگاتنگ است و یکی از مهم ترین نکات این است که پیج های مناسبی را برای تبلیغات در اینستاگرام انتخاب کنیم که بازدهی خوبی برای ما داشته باشد.

به قولی شما با تبلیغات در اینستاگرام ره صد ساله را یک شبه طی می کنید و اگر قرار بود که تعداد فالوور اضافه شده به شما در حالت عادی در ماه ۵۰۰ نفر باشد، یک شبه چندین برابر می‌شود و طبیعتاً تعداد مشتری‌های شما هم روند صعودی پیدا می کند.
به قدری که باید به فکر یک نیروی تازه باشید برای این که جوابگوی سیل مشتریان و ثبت سفارش ها باشد؛ حالا دیگر کسب و کار شما رونق پیدا کرده است. راه رسیدن به این رویا فقط تبلیغ پیج اینستاگرام است. پس زودتر دست بجنبانید!

5 نوع کلی

تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات گسترده در اینستاگرام

شاید برای شما هم سوال شده باشد که تبلیغات گسترده اینستاگرام اصلاً یعنی چه؟
این روش کاملا مناسب کسانی است که می خواهند یک شبه نتیجه بگیرند.
حالا چطور انجام می شود؟ مثلاً ۵۰ پیج قوی همزمان برای شما تبلیغ انجام می‌دهند؛ خب هماهنگی تبلیغات در ۵۰ پیج اینستاگرامی قطعاً کار ساده ای نیست و هزینه سرسام آوری هم دارد؛ نگران نباشید! تیم ایران مایند این کار را برای شما انجام می دهد.

علاوه بر اینکه درصدی از هزینه هایتان کم می شود، کاربران را کنجکاو می کنیم. حالا چگونه؟ بالاخره هر کاربری حداقل ۵ پیج از این لیست را دنبال می‌کند.
اگر بار اول به تبلیغ توجهی نکند، بار دوم هم آن را رد کند اما بالاخره بار سوم کنجکاوی بر او غلبه می‌کند و وارد پیج شما می‌شود. با این ذهنیت که: اصلا بزار ببینم چیه که انقدر همه ازش تعریف میکنن؟ و تمام! به هدفی که میخواستیم رسیدیم.

تبلیغات اینفلوئنسری

اینفلوئنسرها همان افرادی هستند که ما در یک حوزه خاص قبولشان داریم و چهره های معروفی در فضای مجازی هستند. اینفلوئنسر می تواند هنرمند، بلاگر، کمدین، بازیگر و… باشد.

حالا فکر کنید یک چهره محبوب اینستاگرامی، محصول شما را به بقیه پیشنهاد کند؛ به نظر شما چه اتفاقی می افتد؟
سیلی از مخاطبان و طرفداران وی به صفحه شما هجوم می‌آورند که مشتاقند مسیر او را دنبال کنند؛ لباس هایی شبیه او بپوشند؛ رنگ موی او را داشته باشند؛ دیزاین خانه ی خود را شبیه او بچینند؛ وَ وَ وَ.
این افراد حتی اگر الان هم تبدیل مشتری شما نشوند در آینده به احتمال زیاد خواهند شد. به این نوع تبلیغات اینستاگرام، تبلیغات اینفلوئنسری گفته می شود.

تبلیغ پیج اینستاگرام در صفحات عمومی

شاید شما هم چند تا از این پیج ها را در فالوینگ های خود داشته باشید. این پیج ها مخاطب خاصی ندارند و از زن و مرد و پیر و جوان دنبال کننده دارند.

مثلاً پیج هایی که حقایق و دانستنی های جالب را به اشتراک می گذارند یا حتی پیج هایی که ایده های خانه داری آموزش میدهند.

تبلیغات در این پیج ها معمولاً هزینه کمتری نسبت به روش های دیگر دارد.

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام (promotion)

گزینه تبلیغ در اینستاگرام یعنی همان دکمه آبی رنگ promote در پایین هر پست مشاهده میکنیم.

این نوع تبلیغات، تبلیغ رسمی خود اینستاگرام است. در این نوع تبلیغ شما می توانید مشخص کنید که می خواهید چه افرادی تبلیغ شما را ببینند؟ چه جنسیتی داشته باشند؟ و علایق آنها در چه زمینه‌ای باشد؟
هزینه تبلیغات در اینستاگرام با این روش خیلی بالاست و از شانس بد ما ایرانی‌ها این گزینه برای ما فعال نیست و دلیل آن هم تحریم است.

تبلیغات بازدیدی اینستاگرام

این نوع از تبلیغات در اینستاگرام بسیار به صرفه خواهد بود چون شما فقط به ازای تعداد بازدید پول می‌دهید.
مثلاً شما تعیین میکنید که استوری تبلیغ شما فقط ۵ هزار بازدید داشته باشد؛ ادمین پیج زمانی که تعداد بازدید به ۵ هزار رسید، استوری را پاک می کند. به همین سادگی!

بیشترین کاربرد این نوع تبلیغ برای زمان هایی است که می خواهید برای سایت یا اپلیکیشن تان ورودی بگیرید یا مسابقه ای دارید و…

چگونه بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ را انتخاب کنیم؟

حالا که تصمیم گرفتید با روش تبلیغات در اینستاگرام، کسب و کار خود را رشد دهید، قدم بعدی این است که بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ را انتخاب کنید.

تخصصی باشد

اولین و مهمترین فاکتور در انتخاب پیج مناسب تبلیغات، تخصص پیج است. موضوع فعالیت پیج هایی که برای تبلیغات انتخاب می کنید باید موضوع فعالیتش دقیقا با شما یکی باشد. یا اینکه جنس مخاطبینش با شما یکی باشد.
ما نمی توانیم در یک پیج آشپزی، محصولات لاغری و رژیم را تبلیغ کنیم. طبیعتاً مخاطبین پیج، افراد شکمویی هستند که به دنبال دستور غذاهای خوشمزه می گردند؛ پس هیچگاه سختی رژیم را به جان نمی خرند.

به طور مثال اگر شما پیج پوشاک بچه گانه دارید، باید به سراغ پیج هایی بروید که دنبال کنندگان آن خانمهای بچه دار و با متوسط سنی ۲۵ الی ۴۰ هستند.

حالا چه پیجی؟ برایتان می گوییم. پیج هایی که در زمینه فرزند پروری آموزش می دهند انتخاب مناسبی اند یا حتی پیج هایی که فروشگاه لوازم کودک هستند و به طور کلی پیج هایی که مخاطبینشان مادران جوان هستند.

تعداد فالوور و تعامل خوبی داشته باشد

شاید به نظر شما پیجی برای تبلیغات مناسب است که تعداد فالوور بالایی داشته باشد.اما باید بگوییم خیر!
درست است که یکی از معیارهای انتخاب پیج مناسب تبلیغات، عدد فالوور آن است اما نکته ی مهم تر این است که آیا این تعداد فالوور حقیقی هستند یا خیر؟
به طور مثال اگر پیج مورد نظر ما ۱۰۰K فالوور داشته باشد اما میزان لایک های او ۱۰۰ تا باشد، آیا نباید به فیک بودن فالورهای او شک کرد؟

حالا راه چاره چیست؟ باید متوسط مشارکت صفحه و ایمپرشن صفحه را مورد بررسی قرار دهیم و از این طریق تا حدودی می‌فهمیم که میزان بازدهی پیج چقدر است و فعالیت کاربران در این صفحه چه میزان است.

خیلی ارزان نباشد!

بهتر است این اشتباه را نکنیم که اگر پیجی تعرفه پایینی تبلیغات اینستاگرام را ارائه می کند، پس حتما مناسب من است! در واقع شما هرچه فالوور بیشتری از یک تبلیغ بگیرید، هزینه آن تبلیغ هم برایتان ارزان و ارزان‌تر می‌شود.
به جای پیدا کردن پیج هایی با تبلیغات ارزان، به دنبال پربازده ترین پیج باشید.

تبلیغ ما پست باشد یا استوری تبلیغاتی اینستاگرام؟

حالا در مرحله بعد باید ببینیم نوع تبلیغ مورد نظر ما چیست؟ میخواهیم پست باشد یا استوری؟ مثلا اگر به عنوان پست آخر انجام شود، چون بازدهی بهتری دارد قیمت بالاتری هم دارد.

پیشنهاد ما به شما این است که این کار تخصصی و پیچیده را به یک مجموعه بسپارید؛ ایران مایند با یک تیم با تجربه و متخصص در زمینه تبلیغات اینستاگرام بهترین پیج های اینستاگرام را برای تبلیغ شناسایی کرده است تا شما بتوانید با خیال راحت تبلیغ پیج اینستاگرام خود را به او بسپارید و از بازدهی فوق العاده آن لذت ببرید.

جذب مشتری با ادمین اینستاگرام

اگر صاحب کسب و کار هستید برای جذب مشتری و فروش از طریق اینستاگرام کلیک کنید!
مدیریت اینستاگرام

چرا تبلیغ رسان را به عنوان مجری تبلیغات در اینستاگرام انتخاب کنم؟

با ایران مایند میانبر بزنید!

  • اگر برای تبلیغ پیج اینستاگرام خود به بلاگرها یا صفحات قوی زیادی پیام داده باشید، حتما تا الان فهمیده اید که این افراد به سختی حتی جواب شما را می دهند تا اینکه بخواهند با شما صحبت کنند و یک زمان برای تبلیغ شما اختصاص بدهند. ما شما را از دردسرهای این کار خلاص کرده ایم.
    تیم ما ارتباط مستقیم با این پیج ها دارد و چون مدت زمان زیادی است که با هم همکاری می کنیم، پس خیالتان میتواند از درست اجرا شدن تبلیغات با بالاترین بازدهی و بدون استفاده از فالوور فیک راحت باشد.
  • یک نکته دیگر اینکه چون تیم ایران مایند برای شما هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهد هزینه تبلیغات در اینستاگرام برای شما کمتر می شود. حالا چطور؟
    به طور مثال اگر تعرفه تبلیغات یک پیج ۴ میلیون تومان باشد از طریق ما با هزینه ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای شما انجام می شود. این رقم در تعداد تبلیغات زیاد و مخصوصا برای کسب و کارهای نوپا رقم کمی نیست.

خبری از فالوور فیک نیست

  • شما اگر در حالت عادی برای تبلیغات اینستاگرام از پیج های نامطمئن استفاده کنید، امکان اینکه برای پیجتان فالوور فیک بزنند بسیار بالاست. چون ادمین پیج می خواهد به شما ثابت کند که تبلیغش بازدهی بالایی داشته تا بتواند باز هم از شما تبلیغ بگیرد.
  • اما زمانی که شما از یک آژانس تبلیغاتی اینستاگرام برای تبلیغات استفاده کنید، خیالتان راحت است. این پیج ها امتحان خود را قبلا پس داده اند. و یک نکته دیگر؛ چون ادمین پیج می داند که تبلیغات در چند پیج همزمان انجام می شود، هیچوقت برایتان فیک نمی زند چون معلوم نمی شود از کدام پیج چند تا فالوور گرفته شده است.

نوشتن حرفه ای متن تبلیغ پیج اینستاگرام با ایران مایند

  • شاید اغراق است که بگویم متن تبلیغ پیج اینستاگرام از مهمترین عناصر یک تبلیغ حرفه‌ای است اما تاثیر بسیاری هم در پر بازده بودن تبلیغ شما دارد. مخاطب شناسی، نحوه نگارش و همچنین روند و داستان تبلیغ باید به طور دقیق بررسی و به بهترین شکل نوشته شود. اگر نویسنده خوبی ندارید نگران نباشید؛ حلال مشکلات شما اینجاست!
    ما در تیم تبلیغات اینستاگرام، نیروهای تبلیغ نویس و سناریو نویس فوق‌العاده‌ای داریم که به خاطر تجربه ی چندین ساله ی کار با مخاطبان مختلف، به نوشتن متن تبلیغ پیج اینستاگرام بصورت جذاب و البته حرفه ای تسلط دارند.

مثلاً برای تبلیغ یک پیج لاغری شما کدام مورد را بیشتر می پسندید؟

  1. یک متخصص جلوی دوربین از مزایای لاغری و معایب چاقی سخن بگوید و روشها و متد خود را معرفی کند بدون هیچ داستان خاصی که از حوصله مخاطب خارج است.
  2. تبلیغ از یک دورهمی زنانه شروع میشود؛ فردی چاق را می‌بینیم که میان دوستان خود معذب است و مدام این سوال ها از او پرسیده می شود: لباست برات تنگ نیست؟ نمیخوای لاغر کنی؟ بسه کم بخور، خجالت نمیکشی شکمت انقدر بزرگه؟
    و در صحنه بعد همان فرد را در باشگاه می بینیم. سعی می کند با ورزش های سنگین لاغر شود یا سر میز غذا نشسته است و با حسرت به غذاها نگاه می کند چون رژیم سنگین گرفته است.
  • ما در این جا احساس نیاز را در مخاطب به وجود آورده ایم؛ حالا در ادامه روش جدید مورد نظر خود را معرفی می‌کنیم و عنوان می‌کنیم که از دست این دردسرها خلاص می شوند اگر با این روش لاغری را پیش بگیرند. به نظر من که مورد دوم جذاب تر است است چون مخاطب را با خود همراه می کند.

ساختن بنر تبلیغاتی اینستاگرام؛ هدیه تبلیغ رسان به شما

  • بهتر است از همین اول به شما بگویم که اگر یک بنر تبلیغاتی خوب داشته باشید، ۵۰ درصد از راه را رفته اید و البته یک بنر تبلیغاتی خوب زمانی طراحی می‌شود که یک تیم متخصص آن را انجام دهد. اگر تخصصی در زمینه ساختن بنر تبلیغاتی اینستاگرام ندارید نگران نباشید جای درستی آمده اید چون تیم گرافیک تبلیغات ما با توجه به نوع تبلیغ، نوع کسب و کارتان و رنگ سازمانی شما، یک بنر تبلیغاتی به شما هدیه می دهد. در واقع ما اینجاییم که از صفر تا صد کارتان را انجام دهیم.
ساخته شده توسط
ایران مایند

نمونه بنر تبلیغاتی اینستاگرام

پست تبلیغاتی کاروسل گروه آموزشی فرافکر

(لطفا ورق بزنید)

پست تبلیغاتی کاروسل پیج آی اس کوچ

نمونه بنر تبلیغاتی ویدیویی

سوالات متداول شما در زمینه تبلیغات اینستاگرام

  •  کدام نوع از تبلیغات اینستاگرام را انتخاب کنم؟
    این بستگی به بودجه شما دارد و بعد هم میرویم به سراغ زمینه فعالیت شما. بعد از اینکه این موارد مشخص و بررسی شد به راحتی می توانید انتخاب کنید.
  • هزینه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟
    برای تعرفه تبلیغات در اینستاگرام عدد ثابتی وجود ندارد و بستگی به نوع تبلیغات، اینفلوئنسر، هدف شما، زمینه فعالیت، و… دارد.
  • کدام اینفلوئنسر برای تبلیغ پیج اینستاگرام من مناسب است؟
    بهتر است این را به ایران مایند بسپارید. شما نوع تبلیغات اینستاگرام را انتخاب کنید و دیگر از بابت انتخاب اینفلوئنسر مناسب نگران نباشید.
  • آیا می توانم برای تبلیغ پیج اینستاگرام خودم از ربات های اینستاگرامی استفاده کنم؟
    جواب ما برای این سوال یک خیــــــــــــــر قاطعانه است!
    الگوریتم اینستاگرام آنقدر هوشمند است که شما نمی توانید آن را گول بزنید. این ربات های اینستاگرامی به طور کامل روند پیشرفت پیج شما را نابود می کنند.